Продавець ЛАБОРАТОРНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ВАГИ - ЛАБЗОНА розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
73 відгуків
Новинка сезону!Тут

Безкоштовна консультація фахівця за телефоном +380505956447 ☎️ Дякуємо за підтримку малого бізнесу! Слава Україні!

Лабораторні прилади та обладнання. Харків-Львів
+380 (99) 347-66-39
+380 (50) 595-64-47
+380 (50) 347-66-39

Що Ви нюхаЄте при купівлі?

Що Ви нюхаЄте при купівлі?

Група вчених з Технологічного інституту Стівенса, міського університету Нью-Йорка і Університету Темпл довели, що "теплі" аромати, такі як аромат кориці, можуть підштовхнути до купівлі дорогих речей.

У результаті експерименту вчені виявили, що запах кориці особливим чином впливає на мозок людини. “Коли люди, перебуваючи в закритому приміщенні, вдихають теплі аромати, вони відчувають себе розслабленішими, – кажуть автори дослідження. – Це може спонукати до купівлі дорогих речей, щоб таким чином повернути собі відчуття владності і широких можливостей".

Ці висновки можуть зацікавити магазини, власники яких хочуть збільшити свої продажі. "У роздрібній торгівлі легко маніпулювати людським сприйняттям за допомогою оточення, наприклад потужним впливом запахів", – стверджують автори експерименту.

Так, багато супермаркетів на власному досвіді переконались, що аромат випічки і шоколаду примушую клієнтів витрачати більше, ніж вони планували. Тепер до таких запахів можна додати і запах кориці.

 

За матеріалами ТСН

http://news.finance.ua/ru/news/~/343865

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner